As queixas do persoal do 112 sobre o funcionamento da AXEGA desde a súa creación non se centraron só na súa negativa a falar dos problemas laborais dos traballadores e das traballadoras do Centro de Atención de Emerxencias 112. Temos comentado máis dunha vez, inclusive en roldas de prensa convocadas ao efeito, que, malia as grandes cantidades de gasto en dotación recursos materiais, non se fixera nin unha soa mellora na capacidade de resposta do 112, e que a AXEGA era, na práctica, un chiringuito inoperativo.
Onte, o novo Director Xeral de Emerxencias e Interior confirmou as nosas denuncias, facendo públicos os mesmos problemas da Axencia Galega de Emerxencias. A nova, que foi recollida por diversos medios de comunicación, refire tamén a intención da DXEI de mellorar o funcionamento do 112 - algo que prometera José Luis Méndez Romeu despois da vergoñosa resposta ao Klaus a comezos de ano, pero que xamais de fixo. Agardarmos que esta nova ollada posta sobre o melloramento da xestión das emerxencias en Galiza inclúa tamén en breve melloras sociais e laborais que conduzan a unha maior estabilidade (e, polo tanto, fidelización) do plantel de profesionais que traballan no 112.
Así o recolleron Xornal de Galicia e Europa Press.